Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Το DNA του θεριακλή


Γονίδια προδιαθέτουν για εθισμό στο κάπνισμα και καρκίνο του πνεύμονα



Διαβάζω λοιπόν στο in.gr : " Γενετικές ποικιλομορφίες που αυξάνουν σημαντικά τον κίνδυνο καρκίνου του πνεύμονα μεταξύ των καπνιστών ανακαλύφθηκαν ανεξάρτητα από τρεις ερευνητικές ομάδες. Οι ερευνητές υποψιάζονται ότι τα ίδια γονίδια προδιαθέτουν για εθισμό στη νικοτίνη και δυσκολεύουν τους καπνιστές που προσπαθούν να το κόψουν.

Στους καπνιστές που έχουν κληρονομήσει αυτές τις ποικιλομορφίες και από τους δύο γονείς, η πιθανότητα καρκίνου του πνεύμονα είναι περίπου 1 στις 4, ενώ στους καπνιστές που δεν φέρουν τις ποικιλομορφίες ο κίνδυνος πέφτει στο 14%.

Τα επικίνδυνα αυτά γονίδια δεν είναι σπάνια, καθώς ένα στα εννέα άτομα ευρωπαϊκής καταγωγής φέρουν τα γονίδια σε δύο αντίγραφα."

Παίρνω λοιπόν τα γεγονότα....... Ο πατέρας μου προτού πάθει πρόβλημα υγείας , κάπνιζε 2 πακέτα στο χαλαρό ......Ο παππούς μου το ίδιο.....Ο προπάππος μου , πέθανε 103 χρονών , και μέχρι τα τελευταία του πήγαινε με όση δύναμη είχε , σιγά σιγά , στο καφενείο του χωριού , και έπινε μια κούπα με κρασί και κάπνιζε Assos Αφιλτρο ( Ναι , αυτό στην κασετίνα , το βαρύ) ...

Εγώ ξεκινησα το κάπνισμα στα 14 και καπνίζω 12 χρόνια....... δια της ισάτοπου λοιπόν θέτω τον εαυτό μου ως έχων το DNA του θεριακλη ( μισο να το φουντώσω) .... Οπότε δεν είναι θέμα θέλησης , δεν είναι θέμα προσωπικής απόφασης ( τσαφ,τσαφ,τσαφ........) . Δεν είναι θέμα εσωτερικής δυναμης ( τσαφ,τσαφ , %$#^%$#%$# αναπτήρα....) , δεν είναι θέμα εξάρτησης...(τσααααααααααφ....αναψε....πφφφ πφφφ πφφ.....φιουυυυυυυ , οι πρώτες τζούρες είναι πάντα οι καλύτερες!!! ) .

Τόχω μέσα μου ρε παιδί , το γράφει ο γενετικός μου κώδικας...να τα πάω κόντρα με το DNA? Να το "σπάσω"? Εδώ ολόκληρη επιστήμη έκανε δεκαετίες για να το "σπάσει" !!! Εγώ πως να τα καταφέρω ( πότε το κάπνισα κιόλας?????? Ανάβω άλλο...!! ) ........
Μέχρι να βρεθεί το χαπάκι που σου κόβει το κάπνισμα ( πως είναι στο Μάτριξ , κόκκινο ή μπλε χαπάκι) , δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω τίποτε.....

Εκτός αν αρχίσω τον Ναργιλέ.............χμμμμμμ.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: