Τετάρτη 2 Απριλίου 2008

Δεν έχω τριχόπτωση , απλά γίνομαι πιο άντρας

Και ναι...έφτασα 26 . Τιμημένα 26 . Καιρός να πάω φαντάρος , καιρός να σκέφτομαι σοβαρά την παντρειά , καιρός να αρχίζω να πατάω πολύ πολύ γερά στα πόδια μου ( η μάνα μου γράφει τόση ώρα) . Πάω λοιπόν και εγώ σαν καλό παιδί να κουρευτώ…..μα καθως οι τρίχες στο υποτιθέμενο πυκνό μαλλί μου άρχισαν να κονταίνουν , ανακάλυψα ότι υπάρχουνε κάτι κενά ανάμεσά τους… Και μάλιστα μεγάλα .

Αφού συνήλθα από το πρώτο σοκ , και πριν βάλω τα κλάματα , πετάγετε μια ευγενέστατη κυρία που έκανε μιζανπλί ( το γράφω σωστά!!??!!!!) και μου είπε : “ Μην φοβάσαι , από άγχος είναι , το έχει πάθει και ο άντρας μου , πρέπει να πάρεις την βιταμίνη Β12 και να πάρεις μια ειδική λοσιόν , η οποία ψιλό-βρωμάει βέβαια , αλλά μετά από 6 μήνες θα αρχίσουνε να ξαναβγαίνουν τρίχες….Για καλό και για κακό πήγαινε και σε κανέναν δερματολόγο , και ψάξε για κανένα Ινστιτούτο Μετεμφύτευσης».



Προτού λοιπόν πάρω την απόφαση να ξυρίσω τα μαλλιά μου σαν την Μπρίτνευ , και αφού πλέον η απογοήτευση ήτανε ζωγραφισμένη στο πρόσωπο μου , δεν ήθελα να κοιταχτώ ούτε στον καθρέπτη…. Πάει λέω , γέρασα , σε λίγο δεν θα έχω μαλλιά……..

Μα ξάφνου , η φωνή της κομμώτριας , με καθησύχασε : “ Βρε σύ , πλέον έχεις βγει από την μετα-εφηβική ηλικία , και μπαίνεις στο στάδιο της ανδροποίησης. Αλλάζουνε οι ορμόνες σου τώρα και αυξάνεται η τεστοστερόνη σου»




Και εκεί ησύχασα! Δεν καραφλιάζω , απλά γίνομαι άντρας….!!Απλά αυξάνεται η τεστοστερόνη μου…..!!Δηλαδή ο Μέγας , ο Τρανός , Ο Τρισμέγιστος Γκουσκούνης γιατί νομίζεις ότι είναι καραφλός? Βρωμάει παιδί μου τεστοστερόνη από χιλιόμετρα!!!! Μέχρι και οι θηλυκές γάτες το οσφρίζονται και κατεβένουνε από τα κεραμίδια…….Αμ πώς νομίζεις ότι τις θαμπώνει τις γκόμενες?




Φονιάδες των Ανδρών , Δερματολόγοι



Δεν υπάρχουν σχόλια: